29 maart 2014

China Glaze - There's snow one like you

Vandaag heb ik voor jullie een review van mijn eerste nagellak van China Glaze.
Hij heet 'There's snow one like you', ondanks de winterse naam wilde ik hem graag uitproberen.
Want mij leek een witte nagellak erg mooi!

Toen plaatste ik deze foto op Instagram:

























Ik had er al onder geschreven, dat ik twijfelde aan deze lak.
De structuur was hetgene waar ik aan twijfelde, want ja wit dat vind ik wel mooi.
Sommige van jullie vonden het wel mooi, maar ook vele reacties waren in twijfel.

Ik ben wel een beetje teleurgesteld, omdat ik meer had verwacht van mijn eerste China Glaze nagellak.
Ik heb van Kiko ook een structuur lak maar die is veel subtieler.
Ik kreeg bij deze nagellak de indruk dat is structuur-muurverf op mijn vingers had zitten.
Ik vond het er niet alleen niet zo mooi uitzien, ik vond het ook nog er vervelend voelen.
Ik kon er met mijn vingers ook niet vanaf blijven, omdat het zo dik was.
Ik heb het de zelfde dag er nog afgehaald, want ik stoorde me er echt aan.

Wel wil ik China Glaze nog een kans geven, maar dan een lakje zonder structuur. Want volgens mij zijn de nagellakjes van China Glaze wel erg goed over het algemeen.
Ik vind het trouwens wel leuk dat ze deze nagellak een leuke naam hebben gegeven.
Misschien dat ik hem ooit nog een keer kan gebruiken voor een speciale gelegenheid, iets met sneeuw ofzo haha!
Ik ben benieuwd.




























Hierboven kan je nog goed zien hoe de nagellak op mijn nagels staat.
Het is erg dik en het zag er best vreemd uit, vond ik.
Mijn structuurlak van Kiko is veel dunner, waardoor het veel mooier staat.
Dat had ik van deze nagellak ook verwacht, maar helaas.
Ik ben hierover niet zo tevreden als ik hoopte dat ik zou zijn
En dit is de eerste keer dat ik een nagellak echt niks vind...

Q: Wat vind jij van deze nagellak?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten