13 maart 2014

Babor Lip Pencil

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Babor Lip Pencil, die ik heb ontvangen met de Glossybox.


De Glossybox zegt:
Deze Babor lip pencil is perfect voor het benadrukken van jouw lippen!
Een langdurige werking, waterproof en een uitstekende kleurdekking.
Adviesprijs: €7.50 / 2g

Ik was erg blij toen ik zag deze dit product bij mij in de Glossybox zat.
Ik was namelijk al een tijdje opzoek naar een goed lip pencil voor onder mijn lipstick van Essence.
Maar ik kwam nog niet de juiste tegen, totdat ik deze kreeg opgestuurd.








































Het is een 'gewoon' potlood, die je dus ook moet slijpen.
Zelf vind ik dit geen probleem, want nu kan je hem lekker scherp houden.
Zoals je op mijn pols ziet, geeft die een mooie kleur af.
Hij blijft zeker goed zitten, want zelf naar een douchebeurt is deze streep nog te zien.


























Hier op mijn lippen zie je alleen het lippotlood, zonder een lipstick dus.
Het is een mooie basis maar staat op zichzelf ook prima.
Het is een beetje een tomaat rode kleur, een beetje tussen oranje en rood in.
Ik vind het een super mooie kleur en goed te combineren met de Essence lipstick die ik heb.
De Essence lipstick is 02 All you need is red.

Ik heb deze uitgeprobeerd samen en mijn lipstick blijft veel beter zitten.
Dus het is zeker het uitproberen waard!

Q: Hoe zorg jij dat je lipstick langer blijft zitten?

Liefs,
Silvia




Geen opmerkingen:

Een reactie posten