26 februari 2014

Ploggen #3

Vandaag heb ik weer een Plog voor jullie!
Nummer 3 alweer, dat gaat snel.
Ik vind het leuk om zo af en toe te Ploggen, om zo jullie op de hoogte te houden van mijn leven en de verhuizing.
Zo zien jullie een dag uit mijn leven, door middel van foto's!

Ik had vandaag een drukke dag.
Ik heb eerst gewerkt, om daarna meteen aan de slag te gaan met ons nieuwe huisje.

Ik leg in de ochtend mijn spullen alvast klaar. Zo heb ik mijn eigen tas en wat boeken en papieren voor mijn kleutertjes! Ik ben dol op mijn groene tas, die ik trouwens bij de Bijenkorf heb gekocht. Hij geeft me echt een gevoel dat het mooie weer er weer aankomt.
 Ook mijn kleding leg ik netjes klaar. Vandaag koos ik voor een spijkerbroek, mijn streepjes-shirt en mijn spijkerblouse.

Ook in de ochtend maak ik nu echt tijd voor mijn eyeliner. Ik heb er ook steeds meer plezier in, omdat het echt veel makkelijker gaat nu. Het gaat snel, en ik vind het erg leuk staan samen met mijn bril.
 Dit was mijn outfit van vandaag!
 In de ochtenden is het weer licht. Hier ben ik zo blij mee, want dan fiets ik veel fijner naar mijn school.
In de ochtenden is het soms nog wel fris, dus een lekkere sjaal mag nog niet ontbreken!
Even een pauze op mijn werk, even bijtanken om de middag er weer tegen aan te kunnen.
 Meteen uit mijn werk, zijn mijn vriend en ik naar de Leen Bakker gegaan in Duiven. Hier hebben we gordijnen besteld voor ons nieuwe huisje. Ben zo benieuwd als het helemaal af is, maar daar moet ik nog even geduld mee hebben.
Op zoek naar eettafelstoelen, en dat is nog een lastige klus. Mijn vriend vind deze mooi, maar ik ...
... ik vind deze mooier!
Dit word nog even een discussie, wat vinden jullie?
De lichtere of de donkere?
Laat het even weten in een reactie!
 Ja, verhuizen in een kruiwagen. Dat krijg je als je 200 meter van je ouders gaat wonen en je sneller bent als je loopt, dan met de auto.
Nu hebben we al mijn keukenspulletjes al verhuisd.
Er begint schot in de komen!
 Even wat foto's van ons huisje!
 Dit is de woonkamer...
 Dit wordt onze slaapkamer...
En nu lig ik op bed, en typ ik deze plog.
Het zijn lange dagen, die ik zo maak.
Mijn dag bestaat voornamelijk uit werken, verhuizen en dan laat nog bloggen.
Morgen komt er een verhuisblog online waarin ik alles ga vertellen over mijn nieuwe huisje!



















Q: Voor welke stoelen zouden jullie gaan? Licht of donker.

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten