28 februari 2014

Kruidvat Oogcrème

Vandaag heb ik voor jullie een review van de oogcrème van de Kruidvat.

 Dagelijkse verzorging voor de tere huid rond de ogen. Dermatologisch goedgekeurd.
25 ml / € 3.04

Sinds ik mijn eerste artikel heb geschreven, over het belang van oogcrème, heb ik elke dag trouw oogcrème gebruikt. Ik wil namelijk mijn huid goed verzorgen en omdat de huid rond de ogen erg gevoelig is heb je daar iets extra's nodig.
Nu ben ik een beetje aan het uitproberen welke oogcrème voor mij geschikt is.
Ik zocht dus een budget-goed-werkende-oogcrème.
En ik denk dat ik hem heb gevonden!
Deze oogcrème is dermatologisch getest, dus geschikt voor een gevoelige huid. De oogcrème trekt ook snel in en hydrateert goed, wat belangrijk is voor mijn huid.
De huid rond mijn ogen, kan nogal droog aanvoelen en als ik pech heb dan is het ook nog ruw.
Een goede verzorging is dan ook belangrijk.
Van deze oogcrème heb je echt maar een beetje nodig, dus niet alleen budget ook nog eens duurzaam!
De geur is erg neutraal, wat ik ook erg fijn vind.

Ik vind het een goede en goedkope oogcrème en als deze op is dan zou ik er zeker nog eentje kopen!
De crème verzorgd goed en trekt ook goed in.
Ik gebruik namelijk de oogcrème in de ochtend en in de avond. Als ik in de ochtend mijn make-up wil doen dan hoef ik niet zo lang te wachten.
Dus dat vind ik een groot voordeel.
Ik ben dus erg tevreden over deze oogcrème!




Q: Gebruik jij oogverzorging?

Liefs,
Silvia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten