4 januari 2014

Rituals - Brightening Face Exfoliator

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Brightening Face Exfoliator van het merk Rituals.
Het klinkt heel duur, maar op zijn plat Hollands is dat gewoon een gezichts scrub van de Rituals.




















Deze tube bevat 75 ml gezichts scrub en is te koop voor €12.50.

Op de verpakking staat:
All skin types.
Gezichts scrub voor een stralende huid.
Bevat Lotusbloem en Moringa Extract. Voor een zijde zachte, stralende huid.


Gebruik: Aanbrengen op een vochtig gezicht en hals. Zachtjes inmasseren. Afspoelen met lauwwarm water.


En het is echt zo simpel als het er staat. Fijn als er op de verpakking een korte en duidelijke uitleg staat!
Het is een super product, vooral omdat de scrubdeeltjes erg klein zijn.
Hierdoor is de scrub niet te ruw en krijg ik geen last van plekjes op mijn gezicht.
Zelf doe ik elke week een scrub  voor mijn gezicht en dit product is zeker mijn favoriet.

Ik heb hiermee niet alleen mijn gezicht gescrubt, ik vond het ook heerlijk om mijn handen te scrubben.
Ik vind het ook een voordeel dat die voor elke huidtype geschikt is, want meestal met een gevoelige huid is een scrub lastig te vinden.

Nu het buiten weer kouder wordt merk ik ook dat mijn huid meer verzorging nodig heeft.
Daar valt ook een scrub onder, want hiermee verwijder je dode huidcellen.
Meestal scrub ik tijdens het douche in de avond, waarna ik me gezicht lekker insmeer met een goede nachtcrème. Zo geef ik voor mijn gevoel me huid wat extra rust.


Ik ben benieuwd of jij ook een gezichts scrub gebruikt en ja, welke? Laat ook even in een reactie weten hoe vaak jij een gezichts scrub
gebruikt, ik ben erg benieuwd.

Q: Hoe vaak gebruik jij een gezichts scrub en welke is dat?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten