27 januari 2014

Photo Dairy #13

Vandaag heb ik weer voor jullie een Photo Dairy, nummer 13 alweer!






Een knot en rode lipstick!
Ik ben er weg van!
















Tijdens het maken van deze foto, was ik echt gebroken. Ik heb wallen en was zo moe, dat ik zelfs het woord weekend niet meer kon spellen. Gelukkig heb ik alweer de nodige rust kunnen nemen om er deze week weer tegen aan te kunnen.
Nieuwe week, nieuwe kansen!














Ik ben nog steeds fan van deze oliebrander van de Action. Nu heb ik de geur Cherry en het is heerlijk.
De geur is niet te aanwezig, maar blijft wel lekker hangen.
















Weer eens een outfit foto, leuk om de dag mee te starten. Ik kies doordeweeks graag voor een comfortabele outfit, omdat ik werk als leerkracht. Het is dan niet fijn om kleding aan te hebben die niet makkelijk zijn. Maar zoals je kan zien, kan comfort ook gematched worden met fashion.













Dit taartje had ik verdient, omdat ik mijn diploma heb gehaald. Ik had in juni al mijn Pabo-diploma gehaald, maar ik moest mijn diploma van Bewegingsonderwijs nog halen.
Gelukkig is dat ook gelukt!
A.s. woensdag mag ik mijn diploma in ontvangst nemen.














Soms heb ik s'ochtends energie over en kom ik ineens met flauwe humor op de proppen. Zoals deze super foute tandpasta smile!















Mijn goede voornemens, gaan nog steeds goed!
Op zondag tennis ik met mijn vriend en op maandag die ik fitness met een vriendin. Dus twee keer in de week ben ik aan het sporten, nu doorgaan met de goede voornemens!
Hoe gaat het met jullie goede voornemens?















Iets wat ik echt al jaren volg, is GTST.
Als ik dat mis, dan wil ik het graag terugkijken, dus kon in deze drukke week het niet ontbreken.
Dus een foto van rtl-gemist, moest natuurlijk op Instagram geplaatst worden.














Ik had na het kijken van een video van Elize (Girlonthewhitebike) een bestelling geplaatst bij The Make Up Spot.
Wil je zien wat ik gekocht heb, kijk dan even in het artikel of op Youtube.
















Elke ochtend start ik de dag met een broodje met vruchtenhagel. Wat ziet dat er vrolijk uit op de vroege ochtend!


















Weer een outfit foto!
Dit keer een andere combinatie met hetzelfde spijkerblouse.
















Als ik s'ochtends vroeg op de fiets stap, dan is het koud. Daarom ben ik helemaal ingepakt, waardoor ik na een stuk fietsen het weer bloedheet heb. Haha, dilemma's van een fietser!
















Heerlijk even bijkomen in de pauze, vooral als je een zware dag heb gehad.
Een warm kopje thee, chocola en een tijdschrift.
Daarna kom je er weer helemaal bovenop!
















Ik wil bijna elke dag wel mijn rode lipstick op!
Ik ben er zo blij mee, ik kan niet naar een feestje of naar iets gezelligs zonder mijn rode lipstick!
















Dinsdag is mijn lieve vriend jarig, maar ik had het cadeau al in huis. Helaas ben ik niet zo heel erg goed in het bewaren van geheimen waardoor zijn cadeau geen verrassing meer was.
Ik heb drie spellen voor de playstation gekocht!
Omdat hij het toch al wist heeft die al een spel gehad, dinsdag krijgt hij de andere twee.
Ben jij ook zo goed in het bewaren van geheimen?












Q: Hoe was jouw weekend?

Liefs,
Silvia










Geen opmerkingen:

Een reactie posten