14 januari 2014

Emite Make-up Micronized Eye Shadow

Vandaag heb ik voor jullie een review van een oogschaduw uit de Glossybox, namelijk: Emite Make-up Micronized Eye Shadow.




Wat zegt de Glossybox over deze oogschaduw:
Emite's olievrije Micronizd Eye Shadow is een gepigmenteerde oogschaduw dat zowel vochtig als droog gebruikt kan worden n is de perfecte keuze voor mensen met gevoelige ogen. Het fijne pigment zorgt voor een gladde applicatie voor een ultieme ooglook.

Full Size / €19



































Het is een hele mooi kleur, die voor veel mensen geschikt is. Je kan hier heel makkelijk een basic look van maken. Ik vond het wel een nadeel dat de oogschaduw best poederig was, dat is iets wat ik niet had verwacht. Toch komt er een prachtige kleur vanaf die goed blijft zitten.

Hiernaast zie je de swatch op mijn hand. Ik heb zelf een lichte huidskleur en dan komt die mooi rustig over.
Het is een kleur, die je dagelijks in een look kan gebruiken. Het is zelf geschikt al highlighter, voor je binnenste ooghoek of onder je wenkbrauw.

Hierdoor creëer je een frisse basic look.








Hier zie je mijn look als ik de oogschaduw op mijn bewegend ooglid heb aangebracht.
Het geeft een rustige  look die goed te combineren is met een mooie rode lipstick of een eyeliner.

Een mooi basis product, die ik wel beetje prijzig vind. Toch is het wel een kleur die je in je stash goed kunt gebruiken.










Q: Wat vind jij van deze kleur oogschaduw?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten