22 januari 2014

Druk..drukker...drukst...

Vandaag even een ander artikel dan dat ik gepland had.
Ik heb een aantal dingen gefilmd, maar het bewerken duurt langer dan verwacht.
De laatste tijd ben ik best druk, ik werk fulltime voor de klas en ik werk ook nog in het weekend.
Ik heb mezelf het doel gesteld dat ik minimaal 1 dag vrij ben in de week.


Wat ik allemaal wil doen:
* bloggen
* sporten
* lesgeven
* studeren

Ja, misschien neem ik af en toe ook te veel hooi op mijn vork.
Maar één ding is zeker, ik doe alles met plezier.
En daarom is het druk zijn helemaal niet erg, ik geniet ervan om te bloggen.
Ik geniet ervan om te sporten, alleen haat ik die spierpijn erna haha.
Ik geniet van het lesgeven en het studeren.
Maar af en toe kom ik tijd te kort, zoals gisteravond, wanneer ik dit artikel typ.

Vandaar dat ik juist dit artikel typ en morgen weer verder ga met het bewerken van mijn video's.
Ik vraag me wel eens af hoe jullie het doen in een drukke periode, leg je dan de lat lager of geef je het juist aan?


Hoe ga jij om met een drukke periode en hoe kom jij tot rust?
Ik ben erg benieuwd en misschien hebben we er allemaal iets aan.




Q: Hoe ga jij om met een drukke periode?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten