21 december 2013

So Me - Eye roll-on + Citrus extract

Eerder heb ik een review geschreven over de So Me - Eye roll-on + Caffeine & Vitamine B5.
Hierover was ik erg tevreden, wil je deze nog een keer lezen? Klik dan hier.

Nu heb ik een review van een soort gelijk product, de So Me - Eye roll-on + Citrus extract.
Action - €1.19 - 12ml

Dit is wat de verpakking zegt:
Oogroller met concealer verrijkt met citrusextract. 
Helpt donkere kringen vervagen.
Directe frisheid.
De masserende roller met concealer helpt donkere kringen te vervagen, terwijl het citrusextract vermoeide ogen verfrist.

Omdat ik zo tevreden was over de So Me - Eye roll-on + Caffeine & Vitamine B5, wilde ik dit product ook testen.
Het is hetzelfde principe, maar dan met een concealer.


Hiernaast kan je het balletje waarmee je het product aanbrengt goed zien. De concealer is natuurlijk niet voor iedereen een goede kleur. Voor mij viel het mee, maar hij heeft een gelige ondertoon. Die kleur matcht niet echt mooi bij mijn huid.

Ook word de concealer niet fijn aangebracht. Het komt er ongecontroleerd uit waardoor je of snel te veel of echt te weinig concealer hebt.
Je merkt wel erg de frisheid die het product geeft.

Omdat ik dat erg fijn vind is de So Me - Eye roll-on + Caffeine & Vitamine B5  een product die meer bij mij past.

Is de concealer in de juiste kleur voor je huid, dan zou ik het echt proberen.
Een voor €1.19 is het natuurlijk wel het proberen waard.
Ik vind het een lichte concealer met een gele ondertoon, dus dat moet je net hebben.

Ik ben erg benieuwd naar wat jullie schatten zijn, die je hebt gekocht bij de Action?
Laat het in een reactie weten, want ik ben erg nieuwsgierig!


Wat vind jij een fijne concealer?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten