9 december 2013

Photo Dairy #9

Vandaag heb ik voor jullie weer een Photo Dairy #9, een kleintje deze keer.
Eigenlijk deed ik dat om de twee weken, maar omdat ik volgende week een weekendje naar Berlijn ga wilde ik het nu al doen.
Anders schiet het er zo bij in en dat zou ik jammer vinden!
Ik wil namelijk over Berlijn zelf ook artikelen schrijven, want dat is natuurlijk wel leuk na een weekendje weg.

























Het wordt weer kouder buiten, dat betekend extra veel thee drinken!
Daar moet natuurlijk wel een foto van op Instagram!

























Sommige weten het misschien, maar na het afstuderen aan de Pabo ben ik begonnen aan mijn laatste certificaat van Bewegingsonderwijs. Maar nu ik weer bezig ben om mijn portfolio klaar te maken, kan ik niet wachten tot het achter de rug is.
Ik ben wel een beetje klaar met studeren inmiddels..
Het zal voor velen van jullie een bekend gevoel zijn.

























Soms heb je het, je staat op en dan weet je al genoeg.
Je hebt een ontzettende Bad-Hair-Day..een BHD..
Je hebt geen tijd om je haar te wassen, maar wat moet je dan?
Juist invlechten en door de dag heen krijg je ook nog complimentjes, dat maakte mij BHD weer goed!

























Omdat ik ben afgestudeerd aan de Pabo, vond ik het ook wel een keer tijd om mijn schoolboeken te verkopen. Er zitten ook nog schoolboeken bij van de opleiding Onderwijsassistente.
Ik heb nog niet alles verkocht, dus als je nog wat wil hebben laat het me weten!

























Ik ben niet zo moeilijk, ik pas me gewoon aan en vooral aan het weer.
Wat een grijze dagen zaten er tussen zeg!
Ik weet nog niet of ik dat echt leuk vind..
Even wennen denk ik.

























Het was alweer lang geleden dat ik Martine had gezien, toevallig waren we allebei vrijdag vrij en gingen een kopje thee drinken in een gezellig café.
Zat dingen om over bij te kletsen!

























Na zoveel kletsen en nog zoveel te bespreken dan kan je maar beter aan de wijn gaan.
Wat was het een gezellig kletsdagje!

























Ik wilde weer eens wat creatiefs op mijn site.
Ik merk namelijk dat deze artikelen het liefst worden gelezen, maar soms ontbreek ik gewoon aan inspiratie.
Vooral nu ik geen vaste klas heb, merk ik dat ik de hele Sinterklaas en kerst-sfeer een beetje misloop.
Helaas!
Maar ik heb toch een leuk creatief artikel kunnen schrijven over deze mooie nailart!


Hoe was jullie week?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten