2 december 2013

Photo Dairy #8

Vandaag heb ik voor jullie weer een Photo Dairy #8.
Ik waarschuw alvast, deze is best lang!

Hier mijn nachtkastje, waarover ik een artikel heb geschreven.
Wat heb jij op je nachtkastje staan?
Mijn outfit! Ik vind mijn bordeaux rode broek van de Primark zo fijn!





One tree hill kijken met Sara, ik ben helemaal fan van Lucas.

Toch moesten we weer gek doen en het was officieel nog Movember!

Mijn outfit, met mijn favoriete trui van de Forever21!

Ook dit is één van mijn favoriete looks, heerlijk comfortabel en fleurig!

Het kon je bijna niet ontgaan zijn, want het was één van mijn filmpjes met veel reacties!
Ik heb namelijk 26 cm van mijn haar gedoneerd aan Stichting Haarwensen.

Ik heb netjes gewacht tot Sinterklaas in het land was, maar toen ben ik zeker los gegaan op de chocolade kruidnoten!
Heerlijk, maar zeer verslavend!

Fijn om een dagje helemaal te kunnen besteden aan mijn blog! Ik houd er zo van om blogs te schrijven, foto's te maken en op zoek te gaan naar inspiratie!

Ik wilde een foto maken van mijn heerlijke lunch.
Alleen zag het er op de foto echt niet lekker uit, gelukkig was het in het echt wel lekker!

Zelf met me 'kortere' haar kon ik nog prima een donut maken!

Even wat tijd voor mezelf en ik heb genoten van een heerlijk bad!
Tijdschrift erbij en geen zorgen aan mijn hoofd.

Ik was weer in de weer met mijn nagels. Ik had een poos lang geen gelnagels meer gezet, dus vond het weer hoog tijd.
Helaas vind ik dat ze er deze keer snel af waren, wat ik erg jammer vond.
Hebben jullie dat ook?

Geweldige kleur met een geweldige naam: My paprika is hotter than yours.

Goodmorning met mijn blij  'Jungle Book' mok!

Het was natuurlijk wel even wennen, maar ik ben erg blij met mijn haar!

Ik kan nu zelf me haar makkelijker invlechten en meer dingen gaan uitproberen.

In het weekend zijn we gezellig gaan poolen!
Een mooie afsluiter van mijn Photo Dairy!


Hebben jullie een leuke week gehad?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten