16 november 2013

Reinigende Poriënstrip - Action

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Reinigende Poriënstrip, die ik heb gekocht bij de Action.


Ik denk dat vele van jullie al bekend zijn met de Reinigende Poriënstrip, maar ik wilde graag een review schrijven. Ik heb namelijk van meerdere gelezen of gehoord wat hun mening was, waardoor ik erg nieuwsgierig werd wat ik ervan zou vinden.

Deze Poriënstrips zijn te koop bij de Action voor maar €0.99. Er zitten in totaal 6 neusstrips in.




Wat zegt de verpakking:
Verwijdert mee-eters, reinigt de poriën, voor alle huidtypes geschikt.
Voel en ie direct het verschil. Ontworpen om vuil en vet uit de poriën van de neus te verwijderen.
Bij regelmatig gebruik zullen de poriën aanzienlijk in grootte afnemen. 

Vermijd gebruik op een zonverbrande huid, een onvolkomen huid of huid met veel acne.
Vermijd gebruik op een huid die gevoelig is voor plakstrips, verband of reinigende maskers.
Aanbevolen gebruik 1-2 keer per week, zeker niet vaker dan 3 keer per week.
Als de strip moeilijk te verwijderen is of als het pijnlijk aanvoelt, de strip bevochtigen en langzaam loshalen.

Was het gezicht grondig en maak de neus vochtig met de vingertoppen. Droog de handen goed en verwijder het plastic van de neusstrip. Breng de strip met de gladde zijde op de vochtig gemaakte neus aan. Laat de strip 10 tot 15 minuten drogen. Wanneer de strip helemaal droog is, deze langzaam en voorzichtig van de neus verwijderen.



De strips zitten los verpakt, wat er wel fijn is. Zo kan je namelijk de strips goed bewaren en blijven ze langer goed. De verpakking is ook makkelijk open te maken. Nadat ik netjes gelezen heb hoe het moest, kon ik niet wachten om het zelf uit te proberen.

Ik vond het duidelijk aangegeven en het kan makkelijk en snel.
Dus aan de slag dan maar..






Zo ziet het er uit als je de neusstrip aanbrengt, als een kleine sticker over je neus. Het aanbrengen was makkelijk en duidelijk. Wat ik heerlijk vond is dat de strip goed blijft zitten, zodat ik ondertussen nog andere dingen kon doen. Na de strip er ongeveer 15 minuten op te laten zitten, heb ik hem er af getrokken. Het viel mij enorm mee wat voor vuil ermee kwam, dat is volgens mij wel een goed teken. Ik verbaasde me wel hoe zacht mijn neus aanvoelde, en er was ook zeker verschil te zien.
In mijn ogen werken deze strips goed, maar zou ze zeker niet elke week gebruiken.
Misschien heeft mijn huid dat ook niet nodig, dat kan natuurlijk ook.
Ik ben erg tevreden met deze neusstrips voor een zeer klein prijsje!


Heb jij al kennis gemaakt met de Reinigende Poriënstrips van de Action?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten