28 november 2013

OPI - My paprika is hotter than yours!

Vandaag heb ik voor jullie een review over een nagellak van het merk OPI.
Deze nagellak heeft natuurlijk ook weer een geweldige naam, namelijk: My paprika is hotter than yours!





























Ik vind het een super mooie kleur, een rood met een oranje ondertoon.
Zelf zou ik eerder zeggen tomaat rood, maar dan is de naam een beetje raar.

Deze laak is met twee laagjes het mooiste op je nagels.
Persoonlijk vind ik hem ook erg goed staan op je teennagels.
De kleur is sprekend, maar toch ook goed te combineren.

De nagellak is na het aanbrengen snel droog, wat ik persoonlijk een groot pluspunt vind. Daarom is het ook super fijn om deze kleur te gebruiken bij het zetten van gelnagels.

Ik heb over het zetten van gelnagels een artikel geschreven, als je die wilt lezen klik dan hier.





Op mijn nagels vind ik de kleur ook super staan.
Het kan goed gecombineerd worden met een nette outfiit, waardoor het chique komt te staan.
Maar je kan het ook stoer combineren, met een stoere combinatie komt de naam wel goed tot zijn recht.

My paprika is hotter than yours!

Bam, in your face! hahaha

Met deze kleur kan je dus elke kant op, voor het najaar en zeker ook voor het voorjaar. Een musthave onder de nagellakjes!









Wat vind jij van de OPI - My paprika is hotter than yours?









1 opmerking: