7 november 2013

Footspray Oriflame

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Foospray van het merk Oriflame.



Wat zegt het merk Oriflame?
Houd geurtjes en vocht onder controle, door een paar keer sprayen. Verbetert de voethygiëne, onmiddellijk fris effect. Bescherming tegen vocht en geurtjes, sneldrogend.
€13.00



Je zou misschien denken, dat is echt een zomer product. Voor mij zeer zeker niet, ook al heb ik snel koude voeten, heb ik toch ook last van zweetvoeten. Dit product is dus echt iets voor mij en ik denk vele anderen. Denk maar aan situaties dat je je schoenen moet uittrekken, bijvoorbeeld met sporten. Of je komt na een lange werkdag thuis en je trekt die warme winterlaarzen uit waar je de hele dag op hebt gelopen.






Daarom ging ik dit product testen en dat kon voor mij op de beste manier door één voet wel in te sprayen en één voet niet. Dan moet ik vast verschil merken!
Toen ik één voet had ingesprayd, merkte in meteen dat de spray fris was, maar zeker niet te koud. Ik heb namelijk een hekel aan koude sprays voor mijn voeten, dus dit was wel een pluspunt. Ook vond ik de geur erg prettig en fris!

De dag dat ik dit product ging testen, was ook de dag dat ik moest sporten. Vooral toen merkte ik het verschil, de voet die ik had ingesprayd die was frisser, droger en voor mijn gevoel droger.
Met deze spray, zou ik zonder moeite, mijn schoenen uittrekken als ik de hele dag heb gewerkt!

Kortom, ik vind het zeker een fijn product. Ik ga het zeker gebruiken op de dagen dat ik ga sporten, of op de dagen waarvan ik weet dat ik de hele dag me schoenen aan heb.

Was jij al bekent met de Footspray, of gebruik jij ook een Footspray?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten