9 november 2013

BE Creative Make Up - Eyeshadow 032 Violet

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Eyeshadow 032 Violet van het merk BE.



Ik kwam voor het eerst in contact met dit mak-up merk, door het V&D-Kerststyle event.
Toen ben ik opgemaakt, met onder andere een BE eyeshadow.

BE Creative Make Up, heeft werkt met vier geboden:
1. Omarm het nieuwe.
2. Je bent heerlijk uniek.
3. Maak je eigen trends.
4. Blijf jezelf met make-up.

Ik ben enthousiast over het merk, wat je kan kopen in de ICI PARIS XL.



De verpakking vind ik erg mooi. Door de basic uitstraling, oogt het product luxe en knalt de oogschaduw eruit!
De verpakking is ook erg stevig, hierdoor kan je het makkelijk meenemen, zonder angst dat je oogschaduw stuk gaat.

De beschrijving door BE:
Voor ogen die schitteren met schoonheid van parels. Een compacte oogschaduw, die levendige kleuren levert met de subtiele schittering van echte parels.

De oogschaduw bevat gemicroniseerde poeders voor verbeterde gladheid, heeft een zijdezachte textuur, is goed te blenden en is zacht voor de ogen.

2.5g - €11.10






























Ik vind deze kleur zo ontzettend mooi!
Kijk die glinsterende glitters en de diepe kleur, ik ben verliefd.



Ik gebruik deze geweldige oogschaduw graag als eyeliner. Hiermee creëer ik een look, die niet te heftig is en makkelijk overdag gedragen kan worden.
Door een dun lijntje aan te brengen op je bovenste ooglid, tegen je wimper, creëer je een rustig look waarin mijn oogkleur meer naar voren komt.
Ik heb het lijntje ook aangebracht onder mijn oog.
Je kan de lijn zo heftig maken als je zelf wilt, ik heb de lijn ets vervaagd met een schoon kwastje.





Kende jij het merk, BE Creative Make Up al?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten