22 november 2013

ABC-artikel

Vandaag heb ik voor jullie een ABC-artikel, waarin ik van alle letters van het alfabet iets schrijf wat bij mij past.
Ik werd geïnspireerd door Lifesplash.nl, die laatst ook een ABC-artikel schreef.

A
Artikel
Ik schrijf op mijn blog natuurlijk artikelen, maar ik vind het ook heerlijk om artikelen van andere bloggers te lezen.

B
Blog, beauty
Ik heb nu meer dan één jaar mijn blog, ik vind het nog steeds super leuk.
Ik schrijf elke dag met plezier en lees met plezier de reacties.
Ik schrijf ook zeker met veel plezier over 'beauty'
C
Citroenthee, camera
Ik ben dol op thee, ook op citroenthee. Dus als theeleut kon die niet ontbreken.
Maar natuurlijk mijn camera, Canon600D, heb ik laatst aangeschaft.
Ik ben er zo blij mee, vooral door de reacties dat jullie echt verschil in kwaliteit zien.


D
Diploma
Ik ben erg blij dat ik mijn diploma van de Pabo heb behaald, maar ook mijn EHBO diploma.
Ook hoop ik snel mijn gymopleiding te halen!
E
Event, eigen, eerlijkheid
Ik ben bij mijn eerste event geweest, daarvan heb ik echt genoten.
Vooral het feit dat mijn blog zo groeit!
Dit kan alleen door mijn blog, die ik mijn eigen heb gemaakt. 
Het is mijn blog en die persoonlijkheid wil ik ook over brengen, daarom is mijn blog het lezen waard.
Het gaat over eerlijkheid, mijn ervaringen en vooral beauty, lifestyle en fashion.

F
Fashion
Natuurlijk komen er op mijn site ook artikelen over de lookbook, hierin laat ik een look zien die ik zelf ook draag. 

G
Gek, Glossybox
Prettig gestoord, haha ik hou van een geintje en het kan me niet gek genoeg.
Ik heb een abonnement op de Glossybox, die ik elke maand met plezier openmaak.

H
Home
Je thuis voelen is belangrijk, ik denk dat home voor iedereen een belangrijk woord is.
I
Internet
Zonder internet, geen blog... 
J
Juf
Ik ben zoals je al eerder las, afgestudeerd aan de Pabo.
Nu val ik regelmatig in als juf, ik vind het heerlijk om voor de klas te staan en deel te nemen aan de ontwikkeling van kinderen.
K
Klas
Klas kan dan ook niet ontbreken als je lesgeeft.
L
Leren, lifestyle
Ik wil blijven leren en ben ervan overtuigd dat niemand ooit is uitgeleerd.
Je bent nooit te oud om te leren.
Ik schrijf niet alleen over beauty en fashion, maar ook over lifestyle.
M
Mark, mensen, Maandagmorgenmodel
Mark is mijn lieve vriend, die natuurlijk niet kan ontbreken in mijn rijtje.
Mensen zijn ook belangrijk, want jullie lezen mijn blog en geven reacties.
Mensen zitten in mijn klas, aan wie ik wat wil leren.
Mensen zijn mijn vrienden die mijn gezelligheid en een schouder geven.
En natuurlijk Maandagmorgenmodel, hoe kan het ook anders.

N
Nieuw
Ik wil het liefst alle nieuwe dingen reviewen, maar dat is natuurlijk beetje hoog gegrepen.
Maar alle nieuwe dingen hebben invloed, nieuwe trends, nieuwe producten, nieuwe acties.
O
Open
Ik ben iemand die open is, wat ik persoonlijk ook fijn vind bij andere mensen.
Hierdoor weet je precies waar je aan toe bent.
P
Producten
Producten heb ik nodig voor mijn site, voor reviews, voor filmpjes en andere artikelen.

Q
Q&A
Een artikel/filmpje die ik nog nooit gemaakt heb.
Wil jij dat ik een Q&A doe, laat dan je vraag achter in de reacties of via mijn email.
R
Review
Die vind je regelmatig op mijn site, vooral over producten waar ik tevreden over ben!
S
Silvia
Ja, dat ben ik. Me enige voornaam, want ik ben niet gedoopt.
T
Toekomst, thee
Ik denk dat iedereen hier weleens over nadenkt.
Wat ga je doen in de toekomst, waar wil je werken en hoe is mijn gezondheid?
Fantaseer jij wil eens over de toekomst en waar denk jij dan aan?

U
Uniek
Iedereen is uniek en dat vind ik het leuke aan de mens.
Wees jezelf, want er zijn al zoveel anderen!
V
Vrijheid
Ik ben blij dat ik alle vrijheid heb.
Dat ik keuzen kan maken die misschien iemand in een andere land niet kan maken.
Daar blijf ik me echt bewust van, zeker als ik het nieuws soms zie.
W
Weekend
Ik werk ook in de weekenden, maar probeer in het weekend echt mijn rust te pakken.
En natuurlijk mijn vrienden te zien en gezellig af te spreken.
X
Xoxo
Gossip Girl, daar moest ik meteen aan denken.
Ik kon me ook geen ander woord bedenken met een X die bij mij zou passen.
Y
YOLO
Ik heb er een hekel aan als mensen vaak YOLO zeggen, maar het is wel een beetje waar.
Je leeft maar een keer dus maak er wat van.
Z
Zaaijer
Dat is mijn achternaam en daar sluit ik mooi mee af!


Wat is jouw favoriete letter uit het alfabet en welk woord ga jij daarmee maken?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten