14 oktober 2013

Mijn eerste event..!!

Het is een mijlpaal, mijn eerste event!
Ik was super blij toen ik een uitnodiging kreeg, om naar het Kerst Style Event van de V&D te mogen gaan.
Kerst?.. Ja KERST!!
Voor sommige lijkt het misschien een beetje vroeg, maar voor je het weet zit je al aan de oliebollen.
De tijd vliegt voorbij!
Ik ben samen met Dionne, afgereisd naar Amsterdam om het event te bezoeken!
Voor nu heb ik voor jullie, om de sfeer alvast te proeven, allemaal foto's van het event!


De eerste indruk, de binnenkomst.
Bij binnenkomst kregen Dionne en ik een naamkaartje, helaas vergeten om op de foto te zetten.




































Er stonden mooie rekken met: '1001 December wensen'
Super mooi op thema!
Zwart en goud dat wordt het aankomende kerst!

Schattige natuurlijk tinten en sfeer ontbreken zeker ook niet!

Ook de felle kleuren blijven lekker trendy,
gelukkig want ik houd ervan!

Maar de pasteltinten zijn ook super, voor een natuurlijke look
 met een subtiele kleur!


























































































Chique voor bijvoorbeeld een kerstdiner.

Ook zie je de komende tijd veel kant terug,
voor een warme romantisch look.

Natuurlijk wordt er aan het hele gezin gedacht!

Kleine, schattige must haves!

Deze pastel kleur gecombineerd met wit, wauw!

Met de natuurlijke tinten, kan je rust uitstralen en warmte voor in je woning!


Wauw, ik houd van vogels!






































Ook komen in sommige filialen van de V&D, een nieuw merk in de winkels.
Een sieradenmerk wel te verstaan!










































Ik vind deze ring echt super, vooral voor de feestdagen!

Deze stoere ring zou ik ook graag willen toevoegen aan mijn collectie!



























































Ook ICI Paris was tijdens het event aanwezig!



Met dit super lekkere luchtje, fris en blijf lekker hangen!
Als je deze kan ruiken in de winkel, zou ik dat zeker even doen!








Ook make-up van het merk BE was aanwezig.
















Dionne werd eerst opgemaakt door de visagist van BE.






















Echt super mooi!








Daarna werd ik ook opgemaakt door de visagist van BE.






























Hier een close-up.
Hoe we zijn opgemaakt hebben we ook gefilmd, dat kan je vanmiddag in
de vlog bekijken!





































Vanmiddag komt de vlog online, dus houdt mijn site in de gaten!

Waar ik erg benieuwd naar ben, ook al weet ik dat niet al mijn lezers bloggers zijn, naar welke event jullie voor het eerst zijn geweest?
Laat het even achter in de comments!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten