25 oktober 2013

Made To Stay Inside Eye Highlighter Pen - Catrice

Vandaag heb ik een review van een highlighter pen van Catrice: Made To Stay Insidee Eye Highlighter Pen.


Catrice - Made To Stay Inside Eye, Highlighter Pen - €2.89

















Ik heb veel gehoord over deze Highlighter-Pen, dat was één van de redenen dat ik deze Highlighter-Pen wilde uitproberen.
Tijdens het schrijven van dit artikel, kom ik er ook nog achter dat je de achterkant eruit kan trekken.
Aan de achterkant zit een speciale puntenslijper, zodat dit potlood veel langer mee kan gaan!

De bedoeling van de Highlighter-Pen is, dat je deze aanbrengt op de waterlijn.
Door de nude-kleur lijken je ogen groter en opener, dit moest natuurlijk getest worden..

Mijn oog zonder de Highlighter-Pen.

Mijn oog met de Highlighter-Pen
Hiernaast zie je een foto met en een foto zonder het gebruik van de Highlighter-Pen. Ik vind het niet een enorm verschil, maar ik weet zeker dat ik met een donkerder ooglook het potlood beter kan laten uitkomen.

Bijvoorbeeld bij een smokey-eye is het erg mooi, om de Highlighter-Pen te gebruiken.

De Highlighter-Pen zorgt voor een open blik, grotere ogen en een frisse look!






















De Highlighter-Pen ziet eruit als een gewoon oogpotlood. De punt is niet te hard, maar ook zeker niet te zacht.
Hierdoor is het makkelijk aan te brengen op je waterlijn, en blijft ook nog een lang zitten.

Het is voor mij een finishing touch van een ooglook. Hiermee maak je een ooglook af en geeft je toch iets extra's!



Ken jij de Catrice Made To Stay Eye Highlighter-Pen al?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten