24 oktober 2013

Essence - 02 All you need is red

Vandaag heb ik voor jullie een review van een lipstick van het merk Essence: 02 - All you need is red.



Essence is een budgetmerk, voor €2.39 heb je deze mooie lipstick al!
Ik had veel goede verhalen gelezen van deze lipsticks, daarom wilde ik graag zelf een lipstick gaan uitproberen.
Een mooie rode lipstick ontbrak nog bij mijn collectie, dus deze keus was makkelijk gemaakt: 02 - all you need is red.




Deze lipstick ziet er luxe uit, mede door het mooie logo in de lipstick zelf. Niet alleen deze kleur heeft Essence uitgebracht, maar in totaal zijn er 10 kleuren!

Ik ben groot fan van deze lipstick!
Het is een gewaagde kleur, maar het maakt je look af.
Het geeft eigenheid, toont creativiteit en schoonheid!
De lipstick is makkelijk aan te brengen en geeft een verzorgend gevoel. Dus twee vliegen in één klap!

Mooi en verzorgd!

Het mooie aan een rode lipstick is, dat je zonder al te veel make-up, toch een speciale look kan creëren.










Op de foto's hierboven, daar ik de lipstick en mascara. Toch knalt de look, en daar houd ik van!

Wat is jouw favorieten lipkleur op het moment?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten