28 oktober 2013

25 Facts About Me!

Vandaag heb ik voor jullie een persoonlijk artikel, namelijk: 25 Facts About Me!

1: Ik draag al bijna 3.5 jaar een bril.
2: Ik ben geabonneerd op 58 You-Tube kanalen.


3: Ik ben afgestudeerd aan de Pabo
4: Ik laat mijn haar groeien, om het te doneren aan Stiching Haarwens.
5: Ik ben 23 jaar oud.
6: Ik ben lid van de Glossybox.

7:Als het donker wordt, vind ik kaarsjes erg gezellig.
8: Ik bestel graag make-up bij de webshop van Elf.
9: Ik ben dol op notitieboekjes.
10: Ik ben dol op kleur.
11: Ik ben op zoek naar een goede camera, waarschijnlijk een Canon600D.
12: Mika is onze lieve cavia.

13: Ik maak graag lijstjes.
14: Ik koop graag leuk spullen bij de Action.
15: Ik draag graag een sjaal.
16: Ik ben 'altijd' 'chronisch' te vroeg.

17: Ik verveel me zelden.
18: Ik lak graag en vaak me nagels.
19: Ik vind verzorging er belangrijk, belangrijker dan make-up.

20:Ik heb al jaren mijn rijbewijs, maar geen auto. Ik doe dus alles op de fiets.
21: Ik heb nog nooit mijn haar geverfd.
22: Ik heb nog nooit een ander telefoon-nummer gehad.
23: Ik houd erg van lezen: tijdschriften, boeken of blogs.

24: Vroeger kende ik veel reclames uit mijn hoofd.
25: Ik wil eerst een product opmaken, voordat k een ander product openmaak.


Wat is jouw grappigste feitje?

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten