19 september 2013

Herfst: Must haves!

Gisteren hebben jullie inspiratie kunnen opdoen in mijn artikel over de herfst-fashion.
Nu heb ik ook een artikel over de herfst, namelijk de must haves van de herfst!

Ik heb een aantal producten voor jullie op een rijtje gezet, die je volgens mij echt nodig gaat hebben bij de herfst!

Als eerste denk ik meteen aan regenkleding en natuurlijk een paraplu!

Regenjas - De Bijenkorf - €179.00

Paraplu - Fonq.nl - €23.95
Een basic regenjas, eigenlijk onmisbaar.
Toch vind ik deze jas erg prijzig, maar wel erg mooi!
Regenjas - Zalando - €129.95





















Van deze paraplu word je toch meteen vrolijk!
Dan maakt de regen ook niet meer uit.
Ik vind het een prijzige paraplu, maar omdat hij zo gaaf is wilde ik hem toch graag laten zien.
Zelf heb ik geen ervaring met deze webshop.
















Groen, dat is echt mijn lievelingskleur!
Deze regenjas vind ik ook ontzettend gaaf, om toch nog een beetje fashionable de regen te trotseren!




















Bij regenkleding horen natuurlijk ook regenlaarzen!

Regenlaars - Van Haren - €14.90

Regenlaars - Van Haren - €14.90

Hoe gaaf zijn deze lage regenlaarzen!
Zo blijven je voeten lekker droog en kom je ook nog eens fashionable de regen door.
Voor de prijs hoef je het niet te laten, want ik vind ze echt niet duur.






























Naast regenkleding, wil je natuurlijk wel lekker warm blijven.
Daarom heb ik voor jullie een paar sjaals en mutsen gezocht.

Col - Hema - €5

Col - Hema - €5

Col - Hema - €5

Col - Hema - €5

Muts - Hema - €9.95

Muts - Hema - €9.95



























































Een paar stoere boots kunnen natuurlijk ook niet ontbreken..

Enkellaars - Van Haren - €29.90

Enkellaars - Van Haren - €29.90

Enkellaars - Van Haren - €29.90
























































Niet alleen buiten, maar natuurlijk binnen wil je warm blijven...

Plaid - H&M - €69.95

Pantoffels - Van Haren - €9.95

Pantoffels - Van Haren - €9.95








































Je maakt het natuurlijk binnen af met leuke decoratie...

Set van 2 kaarsen - H&M - €2.95

Set van 2 kaarsen - H&M - €2.95

Kussen - H&M - €9.95

Kussenhoes - H&M - €7.95

Kussenhoes - H&M - €7.95

Kussenhoes - H&M - €7.95

Kussenhoes - H&M - €7.95











































































Ik hoop dat ik jullie heb geïnspireerd en je ideeën hebt opgedaan voor de herfst.

Waar doe jij je herfstinkopen?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten