18 augustus 2013

Quotes #2

De vorige keer dat ik een artikel schreef met quotes, had ik aan jullie gevraagd of ik dit vaker moest doen.
Jullie waren hier enthousiast over, vandaar dat ik nu deel 2 voor jullie schrijf.
(Al mijn quotes heb ik van google.nl afgehaald.)
Ook vandaag heb ik weer 10 quotes, die ik mooi vind of bij me vind passen.

#1

Deze quote vind ik erg mooi!
Het maakt ook niet uit waar je bent, maar met wie je bent.

Positief denken, hoe vaak hoor je het niet.
Maar het is soms moeilijker dan je denkt!
Vind je het lastig, kan je ook eens in de zoveel tijd een Count-my-blessings-list maken.
Zo blijf je je bewust van de positieve dingen in jouw leven.

I believe it!
Geloof in je zelf en in je kunnen, want als jij het niet doet wie wel?

Dit is een quote die ik bij mezelf vind passen.
Ik ben best wel eigenwijs in sommige dingen, maar vooral als mensen tegen mij zeggen dat ik iets niet kan.
Dan zal ik nooit opgeven, omdat ik het de ander niet gun om gelijk te hebben.

Dit zijn twee quotes in één.
Ten eerst: Vriendschappen komen en gaan, dat zullen vast meer mensen hebben ervaren.
Maar de beste vrienden, die gaan niet meer weg!
Dat zijn je echte vrienden!
Ten tweede: Ga je dromen achterna, je leeft maar één keer.

Aan deze quote heb ik weinig toe te voegen, JIJ bent het waard!

Dit vind ik een mooie quote.
Je kan pas verder met leven, als je niet blijft hangen in het verleden.

Eerlijkheid! Ik vind dit één van de belangrijkste dingen.
Ook al heb je iets gedaan waar je achteraf van denkt, dit had ik beter niet kunnen doen.
Door eerlijk te zijn en open, bouw je de mooiste relaties op!

Dit is echt zo waar!
Je komt, waar je ook bent, altijd mensen tegen die je naar beneden willen halen.
Waarom? Zodat ze zichzelf beter voelen of omdat ze je jaloers zijn!

Over positief denken gesproken!!

Dit waren de tien quotes van vandaag.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Wat is jouw favoriete quote?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten