5 augustus 2013

Oriflame Beauty Waterproof Eye-Make-up Remover

Vandaag heb ik voor jullie een review van de 'Oriflame Beauty Waterproof Eye-Make-up Remover.

Ik gebruik bijna nooit waterproof make-up, maar nu ik zo aan het uitproberen ben met mijn eyeliner is het een must.
Je wilt natuurlijk wel dat je oog make-up er goed afgaat, zonder dat je moet boenen.

Oriflame Beauty Waterproof Eye-Make-up Remover 100 ml
Normaal €14.00, Nu €8.99
Dit is de make-up remover waar ik echt heel blij mee ben.
Ik vind hem zeker aan de prijzige kant, maar dan heb je ook wat!



Deze reiniger zorgt er niet alles voor dat je make-up er goed af gaat, maar ook dat je huid verzorgt word. 
Na het gebruik van deze reiniger voelen mijn ogen zacht aan.
Op de foto is het moeilijk te zien, maar de vloeistof bestaat uit twee delen: Een soort reiniger en een verzorgende olie.
Daarom moet je goed schudden tijdens gebruik.
Ik zou deze reiniger alleen voor de ogen gebruik, omdat het op je gezicht snel vet word (door de olie).
Het heet ook niet voor niets, Eye-Make-up Remover.

Ik vind het een fijn product, maar helaas wel een tikkeltje duur.

Wat is jullie favorieten make-up remover?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten