21 augustus 2013

Optimals BioMaximum Eye Cream Oriflame

Vandaag heb ik voor jullie een review van een oogcrème.


Ja je leest het goed een oogcrème.
Gebruik jij er al één?
Ik denk dat de meeste van jullie op die vraag, nee zullen antwoorden.
Waarom? Je bent nog zo jong!

Juist, daarom!
Eigenlijk is een oogcrème belangrijker dan een dag-/nachtcrème. 
En ja, voordat ik voor dit artikel met oogcrème aan de slag ging, wist ik dat ook niet.
Het is verstandig om een oogcrème te gaan gebruiken, wanneer je gaat experimenteren met oog make-up. 
Als je oog make-up gaat op doen, dan moet je het ook reinigen.
Deze gewoonten vragen veel van je huid rondom je oog, waardoor extra verzorging nodig is.
Die extra verzorging kan niet worden geboden door een dagcrème, omdat de huid bij jouw oog meer verzorging vraagt dan de rest van jouw gezicht.
Gebruik daarom een oogcrème, hierin heb je veel verschillende soorten.

Oriflame - €15 - 15 ml
Ik gebruik nu deze oogcrème van het merk Oriflame.
Deze oogcrème belooft mij een elastische huid, waardoor ik preventief bescherm tegen eventuele rimpels.
Loop eens een drogist binnen en laat je informeren over soorten oogcrème.
Voor iedere huid of verzorging is er wel een oogcrème  te vinden.


Wat ik merk, nu ik deze oogcrème dagelijks gebruik is:
  • Minder droge plekken rond mijn ogen.
  • Minder dikke wallen onder mijn ogen.
  • Geen roodheid meer bij mijn oogleden.
Ja, ik ben overtuigd en blijf zeker oogcrème gebruiken.
Als ik deze tube heb opgemaakt, ga ik opzoek naar verschillende soorten oogcreme.
Ik houd jullie hiervan zeker op de hoogte!

Gebruiken jullie oogcreme?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten