2 augustus 2013

Kwasten van E.L.F

Vandaag heb ik voor jullie een review van de kwasten die ik heb besteld bij E.L.F.
E.L.F is een merk wat je alleen via het internet kan bestellen op www.eyeslipsface.nl

Ik heb drie kwasten besteld en gebruikt.



Het gaat om deze drie kwasten, die per stuk €1.00 kosten.
Het zijn dus budget kwasten en zeker het uitproberen waard!


Ze hebben allemaal een lang handvat, wat ideaal is tijdens het gebruik van deze kwasten.
En wat ook niet onbelangrijk is, ik vind ze mooi qua look: lange, witte, parelmoer kleurige handvatten. 

Blending Eye Brush

Zoals de naam van deze kwast al aangeeft, deze kwast zorgt ervoor dat je de oogschaduw kan blenden.
Ik gebruik de kwast ook om een basiskleur op mijn bewegend ooglid aan te brengen.
Erg fijne en zachte kwast.


Eye Liner Brush


Deze kwast is perfect om een gelliner mee aan te brengen.
De haartjes van deze kwast zitten echt super strak, zodat je de eyeliner met een mooie lijn kan aanbrengen.
Door het lange handvat is de kwast makkelijk in gebruik.


Defining Eye Brush


Met deze kwast vind ik het fijn om een kleurtje aan te brengen in mijn arcadeboog. 
Hiermee creƫer je diepte bij je ogen.
Doordat de kwast schuin is afgesneden, kom je makkelijk in je arcadeboog.


Deze budgetkwasten vind ik super!
Ik ga zeker nog een bestelling plaatsen bij E.L.F om meer van deze kwasten aan te schaffen.

Wat is jullie favoriete kwast?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten