29 augustus 2013

Hema 2 in 1 ridge filler & base coat

Hier een nieuw gezicht voor jullie, daarom begin ik eerst even met mezelf voor te stellen.
Ik ben Dionne en ben 22 jaar alweer (de tijd vliegt voorbij als je ouder wordt).
Ik ben begonnen met de opleiding MWD in Utrecht en als ik niet druk bezig ben
met school of werken, hou ik er van om met mijn vrienden af te spreken, veel te
lachen en natuurlijk een beetje beauty.


Dionne
Vandaag mag ik voor jullie mijn allereerste review schrijven, over iets waar ik dol enthousiast over ben.
Hema - €3.30



Ik heb namelijk bij de Hema heb ik de 2 in 1 ridge filler & base coat gekocht.


      
Op het etiket staat;
2 in 1 egaliserende en beschermende basislak. 
Vult ribbels op en egaliseert de nagelplaat. 
Beschermt tegen het verkleuren van de nagels door veel veelvuldig gebruik van gekleurde nagellakken. 


Verhoogt de hechting van de nagellak. Vormt een goede basis voor een perfecte manicure.

Gebruik: een laag aanbrengen over de ongelakte nagels. 
Hierna kan een gekleurde nagellak of french manicure worden aangebracht. Kan ook alleen worden gebruikt voor een natuurlijk uiterlijk.



Zoals je kan zien belooft het aardig wat, dus ik ben snel aan de gang gegaan.
Ik was eerst erg benieuwd naar het ‘natuurlijke’ uiterlijk. 
Zoals je kan zien, lijkt het witte nagellak en dat maakte mij toch wel aan het twijfelen. 
Toen ik de nagellak eenmaal had aangebracht en het had laten opdrogen, gaf het inderdaad een natuurlijk effect; er is geen wit te bekennen op mijn nagels.




                
Zoals op het etiket staat, zorgt het er echt voor dat mijn ribbeltjes in mijn nagel weg gaan.
Ik heb als het ware een egale nagel, hier ben ik erg blij mee.
Als ik een gekleurde nagellak gebruik, na het gebruik van de Hema 2 in 1 ridge filler & base coat, dan blijven mijn nagels nog steeds egaal.
Waar ik het meest enthousiaste over ben, is dat mijn nagellak echt langer blijft zitten. 


Ik heb er 4 dagen mee gelopen en kon zelfs mijn kamer schoonmaken met warm water en schoonmaakmiddel zonder dat mijn nagellak los liet! 

Bij mij blijft nagellak vaak niet langer dan 2 dagen zitten (als ik dat al red), dus je kan je voorstellen dat 4 dagen voor mij echt een wonder is!
De 2 in 1 ridge filler & basecoat is te koop bij de Hema en kost €3.30.
 Ik vind het niet duur, omdat ik echt alles krijg wat er wordt beschreven.
Ik ben hartstikke fan en ik hoop dat jullie ook overtuigd zijn.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten