16 augustus 2013

Essie nagellak

Vandaag heb ik voor jullie een review over de nagellak van het merk: 'Essie'.



Het gaat over deze twee prachtige lakjes!
De grijze kleur heet: 'Maximillian strasse her'
De blauwe kleur heet: 'Avenue maintain'

Deze lakjes heb ik bij de Etos gekocht, waar ze in de aanbieding waren voor €7.00 per stuk.
Ik wilde ontzettend graag een lakje van het merk: 'Essie', omdat ik er veel positieve dingen over hoorde. 
Ik vind ze qua prijs best wel hoog, daarom had ik eerder nog geen lakje van dit merk gekocht.
Maar ik kan deze lakjes maar in één woord goed omschrijven: GEWELDIG!


'Avenue Maintain'
De foto's hierboven had ik al eerder geplaatst op Instagram.
(Wil je me volgen op instagram, klik dan even op de link!)
Ik vind deze kleur echt super mooi, een diepe blauwe kleur.
De lak dekt ook in één keer en blijft minstens 4 dagen zitten, zonder chips. 


'Maximillian strasse her'
Ook deze foto's komen van mijn instagram en vind ik super gaaf!
Deze kleur zit op mijn nagels terwijl ik dit artikel typ.
Dit is dag 5 zonder chips, hoe geweldig is dat!

Ik vind deze grijze kleur super mooi, een basic kleur met 'iets' extra's.
Deze kleur heb ik wel gelakt met twee lagen voor een extra mooie dekking.

Zoals je al kan merken ben ik echt fan van de Essie lakjes!
Wat is jullie favoriete Essie lakje?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten