18 juli 2013

Review: Impuls Glansvijl

Vandaag heb ik voor jullie een review van een glansvijl.
Deze glansvijl werd geadviseerd door een collegaatjes van me, die hier erg enthousiast over is.

Het gaat om deze glansvijl.

-DA €3.99- 
Zoals op de achterkant staat aangegeven is dat je eerste de gekleurde kant gebruikt op de nagels te matteren en daarna de witte zijde om de nagels te laten glanzen!
Wat wel erg grappig is dat ze het over een gekleurde groene zijde hebben, maar de vijl is zeker weten knal roze!




Ik probeerde op de foto's te laten zien hoe mijn nagels glanzen.
Soms is het ook goed om je nagels een dagje rust te geven en niet te lakken.
Dan is deze glansvijl helemaal ideaal, hierdoor krijg je toch een verzorgde glans over je nagels.
Zonder lak een mooie glans en je nagels kunnen aansterken en ademen, wat wil je nog meer?

Ik vind de glansvijl te vergelijken met de vijlblokken van de Action.
Maar alles is deze glansvijl van een betere kwaliteit!

Ik vind het erg fijn in gebruik en door de grote en de vorm is het makkelijk te gebruiken.
Ook is deze vijl zacht voor de huid, waardoor je hier geen beschadigingen door creĆ«ert. 

Wat is jouw favoriete glansvijl?


Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten