6 juli 2013

Review: Elmex tandpasta

Vandaag heb ik voor jullie een review over de tandpasta van Elmex.
Als blogger weet ik zeker dat je, jouw allereerste pakketje nog herinnert. 
Wat kreeg jij voor het eerst toegestuurd om te reviewen?

Ik kreeg dit leuke pakketje!


Het pakketje.
Ik zal aan jullie laten zien wat er in dit pakketje zat..


Het pakketjes is een testpakket voor mensen met gevoelige tanden.
Het is de bedoeling, om  ijsblokjes te maken en na gebruik van de tandpasta het ijswater op te drinken.
Normaal heb ik niet zoveel last van gevoelige tanden, maar echt ijswater drinken voelt voor mij ook niet fijn.
Daarom ben ik benieuwd of deze tandpasta daar echt tegen zou helpen.

Hiermee kan je ijsblokjes maken in de figuren van een fles, ijsje en een glas.


De tandpasta van Elmex - 20 ml-

Wat ik ook erg netjes vond, was dat de tandpasta zo dicht zat.
Zo kan je zien dat niemand anders deze tube heeft gebruikt.
Met de bovenkant van de dop, draai je de beveiliging makkelijk van de tube af.


De test.
Ik ging aan de slag met het maken van ijsblokjes.
Ik heb niet alleen water in de vormpjes gegoten, maar ook een beetje limonadesiroop.
Dit vind ik  iets lekkerder dan alleen water, maar dit gaf ook een mooi beeld voor de foto.

Daarna doe ik een beetje tandpasta op mijn vinger en breng het aan over mijn tanden.

En daarna dronk ik het glas met ijswater op!

Mijn mening.
Ik vind het een super leuk pakketje om uit te proberen.
Ik vond het wel een beetje vreemd om de tandpasta met mijn vinger te moeten aanbrengen.
Maar misschien na langer gebruik met de tandenborstel, krijg je dan hetzelfde effect.
De geur en de smaak vond ik iets chemisch, het deed me denken aan het 'fluorhappen' bij de tandarts.
Dat was zeker niet één van mijn favorieten bezigheden.
Daarna dronk ik het glas ijswater leeg en ik voelde niks prikken van de pijn.
Bij mij hielp het zo dus goed, maar ik weet niet als je echt erg gevoelige tanden hebt of het ook helpt.

Heb je gevoelige tanden, dan is het zeker het proberen waard!


Ik hoop dat jullie het leuk vonden,
Liefs,








Geen opmerkingen:

Een reactie posten