22 juli 2013

Review: Blushes Action

Vandaag heb ik een review voor jullie van de Action Blushes.

- Rosewood, Rose en Pink, Action €0.99 per stuk- 
Ik kwam deze drie blushes tegen toen ik aan het winkelen was bij de Action.
Toen ik zag dat ze maar €0.99 per stuk waren, moest ik ze uit gaan proberen voor mijn site!

In eerste instantie ogen ze goedkoop en wilde ik er weinig van verwachten.
Tijdens het openmaken verbaasde ik me echt!

Uit de verpakking lijkt hij zeker niet meer zo goedkoop.
Het is een stevige verpakking, waardoor ik deze blush zo in mijn tas zou durven stoppen.
Tijdens het openen het je een mooie grote blush.
Als je de blush optilt kom je het kwastje tegen en een spiegel.
Hierdoor kan je deze blush makkelijk onderweg gebruiken.

Het kwastje voelt erg hard aan, tijdens het uitproberen heb ik daarom ook mijn eigen blushkwast gebruikt.



De blush: 'Pink' is een felle zomerse blush.
Het pigment is erg goed, waardoor je wel moet opletten dat je geen knalroze wangen krijgt.


Deze blush: 'Rose' is een warmere blush.
Hierdoor vind ik deze blush ook geschikt voor het najaar.
Je krijgt er een mooie warme kleur van.


Deze blush: 'Rosewood' is een blush in een bruintint.
Zelf zou ik nooit zo snel voor deze blush kiezen, maar toch vond ik het erg mooi.
Deze zou ik eerder in de herfst/winter dragen.


Ik vond deze aankopen verrassend goed.
Ik blijf me verbazen over de prijs en de kwaliteit.


Wat is jullie favoriete blush op het moment?
Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten