29 juli 2013

Lookbook #4

Vandaag heb ik voor jullie een zomerse look!
Hoe kan het ook anders met dit weer.


Jurk: Primark €13.00
Toen ik deze jurk zag hangen, had ik niet meteen de gedachten: 'Dit is iets voor mij!' 
Ik wilde graag z'n jurk uitproberen, omdat ik het bij andere altijd leuk vond staan.
Maar omdat ik zelf best wel dun ben, ben ik mijn figuur snel kwijt in z'n jurk.
Maar toen ik deze jurk aan had, dacht ik: Dit is iets voor mij!!!'



Spijkerjasje: Primark €19.00
Ketting: Forever21 €3.90

Natuurlijk rekening houdend met het mooie Hollandse weer, wilde ik graag iets over de jurk.
Anders kan ik de jurk alleen dragen met super mooie weer.
Ik heb gekozen voor dit spijkerjasje, die door zijn korte model super staat op deze jurk!

In eerste instantie niet een outfit dat ik zou kopen, bleek toch een super leuke set te zijn zo!
En het is een ideale look voor naar het park.

Foto gemaakt door Martine (rechts)

Ik heb een super gezellige dag gehad in het park met Martine.
Martine heeft ook haar eigen blog, neem daar ook even een kijkje op!
Ze blogt alles in het Engels en heeft hele leuke DIY's!

Wat zijn jullie favorieten parkoutfits?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten