24 juli 2013

Lookbook #3

Vandaag heb ik voor jullie een look!

Nagellak: Etos €2.49
T-Shirt: Hema €4.50
Broek: gemaakt door mijn moeder.
Ketting: Forever21 €3.90
Eyeliner: ELF €4.00

Het is een zomerse look, die makkelijk te creëren is!
Ik ben de laatste tijd erg veel aan het oefenen met eyeliner.
Ik vind het heel erg mooi staan bij andere, maar had het zelf nooit geprobeerd.
Ik moet er nog steeds goed voor gaan zitten, maar naarmate ik meer oefen gaat het steeds beter.

De nagellak van de Etos vind ik ook altijd erg fijn en heb ik meerdere kleuren van. 
Ik vond deze knalrode kleur mijn outfit helemaal opfleuren.
Het t-shirt van de Hema is een basic shirt, waardoor je die voor meerdere looks goed kan gebruiken.
De broek die heeft mij moeder zelf gemaakt en de stof heb ik uitgezocht.
Het is een luchtige broek, die makkelijk zit.
Mijn haar heb ik in een knot zitten zodat het niet zo warm is in mijn nek.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten