31 juli 2013

Andrelon shampoo en conditioner.

Vandaag heb ik voor jullie een review van een 'Andrelon' shampoo en conditioner. 
Ik gebruik eigenlijk al jaren de shampoo van 'Head & Shoulders', maar omdat die shampoo op dieren is getest en prijzig is wilde ik wat anders proberen.
Dit vond ik alleen wat laster dan gedacht, omdat ik snel last heb van roos of een geïrriteerde hoofdhuid. 
Daarom heb ik er ook voor gekozen om de shampoo uit de lijn 'Haar & Hoofdhuid' te proberen.
Ik wilde ook graag de lijn 'Natuurlijk Puur' uitproberen, daarom heb ik daar de conditioner van gekocht.

- Shampoo Haar&Hoofdhuid, Etos, € 4,29  300 ML -
- Conditioner Natuurlijk Puur, Etos, € 3.79  300 ML- 

Het gaat om de shampoo uit de 'Haar & Hoofdhuid'-lijn en de conditioner van de 'Natuurlijk Puur'- lijn. 
Links de shampoo en rechts de conditioner. 
Ik vond het best spannend om te wisselen van shampoo, omdat ik snel last krijg van roos.
Dit vind ik er vies en onverzorgd uitzien en na veel shampoo's te hebben geprobeerd kwam ik telkens uit op een shampoo van 'Head & Shoulders'.
Toen ik de reclame van 'Andrelon' zag over deze shampoo was ik wel nieuwsgierig, maar toch durfde ik het niet aan. 
Na vele artikelen te hebben gelezen, waren veel mensen tevreden en vond ik het tijd om het zelf maar eens uit te proberen.
Ik vroeg me af of ik last zou krijgen van de 'Natuurlijk Puur'- lijn, omdat hier -zoals de naam al zegt-  natuurlijke producten in zijn verwerkt. 
Dit is dan ook de reden dat ik daar de conditioner van heb gekocht.


Shampoo:  'Haar&Hoofdhuid Volume Maxx'.
De shampoo is fijn in gebruik en ruikt lekker fris.
Wat ik het belangrijkste vind is: 'Krijg ik last van mijn hoofdhuid?'
Dit kan je natuurlijk niet testen na één keer gebruik, dus heb ik dit product een aantal weken getest.
En?!... 
Ik heb nog steeds geen last van mijn hoofdhuid!
Hier ben ik super blij mee!
Ook zorgt deze shampoo ervoor, dat mijn haar niet zwaar aanvoelt en fris ruikt!


Conditioner:  'Natuurlijk Puur Zijdeglans&Zen'.
De conditioner is ook fijn in gebruik.
Ruikt lekker en zorgt echt voor een mooie glans in mijn haar.
Ik merk ook na gebruik van deze conditioner dat mijn haarpunten beter verzorgd zijn. 

Ik merk na gebruik van deze shampoo en conditioner dat mijn haar:
  • Minder zwaar aanvoelt.
  • Roosvrij is.
  • Glanst.
  • Zacht aanvoelt.
  • Minder snel vet wordt.
  • Verzorgt eruit ziet.
Dit heb ik niet eerder met een shampoo/conditioner gehad.

Zoals je wel kan lezen ben ik erg tevreden over deze shampoo en conditioner!
Het is zeker een aanrader!

Welke shampoo/conditioner gebruik jij?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten