6 juni 2013

Musthaves van de Hema!

Een winkel die ik echt super leuk vind is de Hema!
Altijd als ik in het centrum loop, wil ik daar even een kijkje nemen.
Daarom heb ik voor vandaag de musthaves van de Hema.
Ik ben even rond gaan shoppen in de webwinkel van de Hema.
En dit is zeker de producten die ik graag zou willen hebben!




#1 Vest
 €29.95
Hoe gaaf, een knalgeel vest. Jammer dat deze nodig is, maar met het Nederlandse weer is een vel gekleurd 'zomer' vest geen overbodige luxe!

#2 Bikini
Top: €15
Broekje: €9.95
Natuurlijk kan een bikini niet ontbreken!

#3 Buitenkleed
€12.50
Ideaal! Ik loop altijd met een kleed te sjouwen, die natuurlijk nergens meer inpast.

#4 Nagellak
€2.50
Niet alleen je vingernagels, maar ook je tenen kunnen in de zomer zeker een kleurtje gebruiken!

#5 Jasje
€50
Een mooi suéde jasje, voor maar €50! Mooie kleur en bijna onmisbaar, vooral met het Nederlandse weer 

#6 Isoleerfles
€16
Je zal het vast herkennen, je gaat op stap en je wilt drinken uit je tas pakken. Dat is een stuk minder lekker als het lauw is. Met deze fles houd je koele dranken koel. Maar in de winter ook ideaal, want je warme thee blijft ook lekker warm.

#7 Tas
€26
Ik heb echt iets met groene tassen! Deze vind ik ook echt super gaaf!

#8 Sandalen
€9.95
Vrolijke sandalen, laat het mooie weer maar komen.

#9 Broek
€19.95 per stuk
Hoe vrolijk al die mooie kleuren!

#10 Bekers
€2.50
Deze bekers staan gezellig en lekker fleurig!

Ik hoop jullie hiermee te inspireren!
Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten