8 juni 2013

Musthaves van de Etos!

Vandaag wil ik mijn musthaves met jullie delen van de Etos.

De Etos vind ik een super fijne winkel, netjes en geordend.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en de producten van het 'huismerk' zijn betaalbaar en goed.
Ik vind het een fijne winkel en daarom wil ik mijn musthaves met jullie delen.


#1 Baked Blush.
€ 4.49
Ik zou graag z'n mooie blush willen uitproberen, om een frisse zomerse look te creëren.

#2 Wimperkruller.
€ 2.79
Ik denk dat iedereen die van beauty houd in het bezit 'moet' zijn van een wimperkruller.
Zeker de mensen die een bril dragen. Doordat ik mijn wimpers krul kan ik mascara aanbrengen zonder dat het tegen mijn brillenglazen aan zit. (Tip van de dag)

#3 Intense Eyeshadow.
€ 4.49
De oogschaduwen van de Etos zijn fijn en goed gepigmenteerd.
En natuurlijk kan je niet zonder, mijn favoriete kleur, groene oogschaduw.

#4 Etos nagellak.
€ 2.49
Wil je nagellak in de meest trendy kleuren voor een goed prijsje en een goede  kwaliteit!
Loop even langs de Etos.

#5 Etos Blush Powder
€ 4.99
Ik ga deze blush met zekerheid kopen. Deze editie is alleen deze zomer verkrijgbaar, dus wees er snel bij!

#6 Burberry Brit 30 ML
€ ...
Dit is een super lekker luchtje. Ik heb hier een klein proefmonstertje van maar zou ook graag de 30 ML versie willen hebben!

Ik hoop jullie geïnspireerd te hebben!
Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten