10 juni 2013

Mini-Shoplog mei 2013

Vandaag voor jullie een Mini-Shoplog.
Ik ben bij de Etos, Action en Kruidvat geweest.
In het filmpje hieronder laat ik de producten zien die ik heb gekocht.
Ik beschrijf hier de producten die ik heb gekocht.
Willen jullie een review van één van de producten, laat het dan hieronder in de reacties weten.
Ik ben eerst bij de Action geweest.
Ik vind de Action een fijne winkel, waar ze budget producten hebben.
Deze producten test ik graag voor jullie!
Topcoat & Basecoat
€ 0.89

Ik heb deze nagellak set gekocht, voor een klein prijsje.
Ik had mijn nagels dus gelakt zonder basecoat en mijn nagels waren helemaal verkleurd.
Ik raad je dus echter of je nagels te lakken zonder basecoat, toen ik dit setje zag liggen dacht ik: 'dit ga ik testen!'

Kam & Borstel€0.89

Deze kam en borstel zijn in makkelijk meeneem formaat!

Gezichtmasker€0.82

Heerlijk een peel-off masker!
Dit zijn er eigenlijk twee, dus je betaald eigenlijk € 0.41 per maskertje.

Ik ben ook naar de Etos geweest.
De Etos is een nette winkel met vriendelijk personeel.
De producten van het 'eigen-merk' zijn budget en fijn in gebruik.

Blush Powder€ 4.99

Deze Blush Powder is alleen deze lente/zomer te koop.
Daarom zou ik er niet te lang mee wachten, want voor je het weet is die uitverkocht.

Als laatste ben ik bij het Kruidvat geweest.
Ook het Kruidvat vind ik een fijne winkel.
De winkel bij ons in het centrum is helemaal opnieuw ingericht, de make-up spullen zijn veel ordelijker geplaats. Hierdoor is alles makkelijk te vinden.

Eyeshadow base€ 2.59

Ik zag deze oogschaduwbasis vaker voorbij komen in verschillende shoplogs op Youtube.
Ik ben erg benieuwd wat mijn ervaringen hiervan zijn.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Liefs.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten