22 mei 2013

Tutorial: the Brisk Braid Wrap

Vandaag voor jullie een hairtutorial: the Brisk Braid Wrap.


Het is een makkelijke en snelle look.
Toch is het iets bijzonders en daarom vind ik het een mooie look!

Ik laat met foto's de stappen zien hoe je z'n look kan maken.
Mijn inspiratie komt van Doityourselfbeauty, via Instagram.

#1
Maak een lage en losse staart.


 #2
Vlecht de staart in totdat je niet meer verder kan.


 #3
Maak boven in bij het elastiekje een gleuf, waar je met je vingers doorheen gaat.
Hierdoor trek je de vlecht omhoog.

 #4
Dit doe je nog een keer.

 #5
En nog een keer.

 #6
Totdat je hele vlecht is ingedraaid.

#7 
Zo komt het eruit te zien aan het eind.
Je kan het net zoals ik versieren met haaraccessoires.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten