20 mei 2013

TAG: 5 random things

Vandaag een TAG die ik al vaker voorbij zag komen.
Ik vond het erg leuk om bij andere te zien, daarom ga ik hem ook delen met jullie.
Wil je deze TAG ook op je blog, neem het dan gerust over.
In deze TAG laat ik 5 random dingen zien vanuit mijn kamer.
Heel simpel, maar wel erg leuk!

 

#1 Mijn gitaren


Elektrisch
Akoestisch.

Ik heb twee gitaren op mijn kamer hangen waar ik zo af en toe nog op speel.
Ik heb 4 jaar gitaarles gehad, ik ben niet geweldig maar vind het wel erg leuk.

 

#2 Mijn vaas

Deze vaas heb ik ooit bij de Ikea gekocht.
Helaas ben ik een ontzettende kluns en heb ik hem een keer laten vallen.
Mijn vader heeft hem toen weer aan elkaar gelijmd, en de kant waar de vaas beschadigd is die staat lekker naar de muur toe.

#3 Mijn behang 

Ik ben zo blij met mijn behang.
Ik ben dol op vogels, en ik wordt vrolijk van het behang.

#4 AriZona

Nieuwe verslaving/verzameling.
Ja ik vind Arizona zo super lekker en de flesjes ontzettend gaaf, dat ik ze niet weg kan gooien.

#5 'Kalender'

Toen ik in Frankrijk op vakantie was kocht ik dit.
Ik weet niet hoe het officieel heet, maar je kan er de datum mee bijhouden.
Ik ben er ontzettend slecht in, nu had ik hem voor de foto goed gezet, maar eigenlijk stond hij nog in maart.

Ik hoop dat jullie het een leuke TAG vinden.

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten