1 mei 2013

Shoplog Action


Vandaag voor jullie een shoplog van de Action.
Het is een kleine shoplog, maar toch vind ik het de moeite waard om hem te maken.
Deze producten wil ik ook gaan reviewen, de review zal later op mijn blog verschijnen.


Als eerste heb ik een BB-cream gekocht voor € 1.99
Dit is de lichtste kleur.
Ik ben erg benieuwd hierna, ik gebruik eigenlijk nooit een BB-cream of foundation.

Daarna heb ik twee oogschaduwpalletjes gekocht. 
Ik had op blogs veel positieve reacties gelezen.
Misschien is het ook wel leuk om van de palletjes een ooglook te maken?
Vind je het een leuk idee, laat het even weten onder in de reactie!

Deze heeft bruinen tinten.


 Deze palletjes kosten €1.29 per  stuk.

Deze heeft 'zwarte' tinten.


Daarna heb ik dit etuitje gekocht. 
Hierin zitten allemaal kwasten, met roze haren!
Dit vind ik echt ontzettend leuk, ze hadden ze ook in het blauw.
Ik denk dat de kwasten niet van topkwaliteit zijn, maar ik was zeker nieuwsgierig om het uit te proberen.
Deze set koste €1.89


Dit was mijn shoplog van de Action.
In totaal was ik €6.46 kwijt.
In de reviews die nog  komen kunnen jullie lezen wat ik van de producten  vind.

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten