16 mei 2013

Een dag uit mijn leven #1

Vandaag laat ik jullie een dag uit mijn leven zien.
Maandag 13 mei 2013, heb ik mijn dag vastgelegd in foto's.

 

Maandag 13 mei 2013,

Na en uur op de snooze-knop gedrukt te hebben, ben ik toch maar uit bed gegaan!

Ik heb nog steeds deze oude sloffen, waarvan de zool zo slecht is.
Maar ze zitten zo lekker dat ik geen nieuwe wil kopen.

Ja, misschien herkennen jullie het wel.
Ik kom pas tot de conclusie dat ik moet gaan wassen als mijn kledingkast bijna leeg is.
Dus eerste wat ik doe vandaag is een wasje draaien.

Met Robijntje, die zo heerlijk ruikt!


Grote wasjes, kleine wasjes...

De droger heeft echt een baby programma...?

Hoe kan je het beste wakker worden?
Als Jan de Hoop vertelt wat er speelt in de wereld.
Even op de hoogte blijven van het actuele nieuws.

Mijn heerlijke ontbijtje.

Ook ga ik vandaag een filmpje opnemen over een twisted vlecht.

Daarna bewerk ik mijn video in Moviemakers.
Als ik een 'betere' laptop wil ik een 'beter' bewerkingsprogramma.

Het resultaat van de twisted vlecht #1

Omdat het de hele tijd aan het regen was en ik de deur nog uit moest wilde ik een regenproof kapsel.
Ik dacht, ik doe een leuke sjaal in mijn haar, maar twijfelde of ik het echt leuk vond.
Ik twijfelde zo erg dat ik uiteindelijk met een staart de deur uitging.
Wat vinden jullie ervan?

Tijd om de deur uit te gaan!

Bepakt en bezakt.

Klaar om met mijn fiets naar het station te gaan.

Op naar Arnhem..

Na de afspraak in Arnhem, ging ik nog even op bezoek bij mijn vader.
Mijn ouders hadden nog soep over, dus kon het niet laten om een kopje soep mee te eten.

Ik ging mezelf alvast omkleden en me spullen pakken, omdat ik weer mee ging doen aan een les bodycombat! Daar knie blessures ben ik een tijdje eruit geweest, maar ben hard bezig om weer 2 uur in de week te kunnen mee trainen!

Voordat ik sportief ga doen ga ik even MTV kijken, mijn favoriete zender!

Even wat eten opwarmen, omdat ik voor het sporten wilde eten en de les al begint om 17.30

Na het sporten ging ik nog even langs mijn ouders, om het cadeau voor moeder- en vaderdag te geven.
Deze kwam net te laat binnen om op moederdag te geven.
Dit ben ik met mijn zus.

Uitgeteld, maar relax op bed met de tv aan.

  
Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Laat even een reactie achter, zodat ik weet of ik dit nog een keer kan doen.
Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten