13 mei 2013

Count my blessings #2

Een terugblik op mijn week, waarin ik stil ga staan bij de positieve en leuke momenten!
Daarom maak ik weer een Count-my-blessings-list.

Het was voor mij een rustige week qua afspraken, maar ik heb niet stil gezeten.
Hieronder mijn 10 +punten, van deze week!

1. Ik heb genoten van het mooie weer en de tijd dat ik lekker in het zonnetje kon zitten.
2. Ik ben blij dat mensen behulpzaam zijn geweest.
3. Ik vond het gezellig om een drankje te doen met vrienden!
4. Ik heb genoten van de geweldige opmerkingen van de kids op mijn werk.
5. Ik heb leuke spelletje gedaan met vrienden; ouderwetse bordspellen.
6. Ik vond het erg leuk om het moederdagcadeau (en ook beetje vaderdagcadeau) van mij en mijn zus te geven.
7. Ik heb met plezier aan mijn blog gewerkt.
8. Ik heb met plezier gewerkt aan mijn Youtube kanaal.
9. Ik vond erg leuk om met vrienden naar de hei te gaan, en daar genoten van het mooie weer met een ijsje.
10. Ik merk elke keer dat ik z'n lijst schrijf, ik me gewoon weer blij voel.

Ik ben benieuwd naar jullie positieve en leuke momenten!
Laat het weten in een reactie!
Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten