22 april 2013

TAG: My perfect imperfections

Omdat iedereen wel iets heeft, iets waarop die trots is of juist ontevreden.
Iedereen is anders, dat vind ik het leuke aan mensen.
Soms zijn er dingen waar we ontevreden over zijn waarbij andere mensen denken echt?
Dat vind ik niet, of vind ik juist mooi.

Ik ga beginnen met drie punten waar minder trots op ben, die je misschien helemaal niet wist van mij.

1. Ik heb ontzettend stijl haar, zonder volume.
Hierdoor krijg ik soms een sloom gezicht, alsof mijn haar tegen mijn gezicht aan geplakt zit.

2. Ik vind mijn voeten echt niet mooi.
Ik vind voeten echt vreselijk, niet alleen die van mezelf maar over het algemeen.
Ik kan me ook geen mooie voeten voorstellen.


3. Ik ben altijd wit, zelfs in de zomer.
Ik heb een lichte huid en verbrand snel, natuurlijk heel vervelend. Maar als ik verbrand dan krijg ik velletjes en wordt ik weer 'melk-wit'.

Dit zijn drie punten van mezelf die ik minder vind, omdat het natuurlijk niet het einde van de wereld is en ik zeker niet iets zou willen veranderen, zijn dit toch punten waaraan ik me af en toe kan storen.
Iedereen heeft zulke punten, en het hoort zo, je kunt niet perfect zijn.

Omdat ik het belangrijk vind dat iedereen tevreden is met zichzelf, zichzelf en anderen accepteert zoals diegene is heb ik ook nog drie punten waarmee ik tevreden ben.

1. Ik ben tevreden met mij bouw.
Ik ben slank en lang, hierdoor kan ik best veel kleding goed dragen en hangt er in de sale mijn maat kleding.

2. Ik vind mijn ogen mooi.
Mijn ogen hebben een groene kleur, wat ik zelf erg mooi vind.
3. Ik ben tevreden met mijn huid.
Ik heb een mooie huid, zelfs in de puberteit heb ik amper een puistje gehad.

Jullie hebben kunnen lezen wat mijn punten waren waar ik tevreden en ontevreden over ben.
Hiermee wil ik jullie laten zien dat iedereen punten heeft waar je tevreden of ontevreden over bent, dit is heel normaal. Het is wel belangrijk dat je jezelf accepteert. Je bent wie je bent en blijf trots op jezelf!

Hebben jullie ook 3 punten waar tevreden/ontevreden over bent?
Ik ben benieuwd, je kan hieronder een reactie achter laten!

Liefs,

1 opmerking:

  1. Haha! Bij elk punt waar je ontevreden over bent moet een positief punt staan;) x

    BeantwoordenVerwijderen