20 april 2013

Review Hema eyeshaders

Ja ziet ze steeds voorbij komen op blogs en vlogs.
Ik was ook erg nieuwsgierig naar de Hema eyeshaders, en ik heb ze voor jullie uitgeprobeerd.

Ik heb gekozen voor de kleuren 'groen' en 'roze'.
Dit zijn de kleuren die het beste bij mij passen.
Ik vind ze erg fijn, maar in het begin vond ik het moeilijk om draagbaar te gebruiken.
Daarom ben ik gaan experimenteren en hoop jullie hiermee te inspireren!


Het pigment van de potloden is erg goed.
Hieronder kan je het zien, het zijn echte knallers!

 De potloden zijn wat dikker dan eyeliners, dus makkelijk in de hand.
Ook is het makkelijker aan te brengen, ben je dus niet goed met eyeliner maakt het niks uit.

Hieronder zie je een paar looks die je kan creƫren met de eyeshaders.

De groene op de waterlijn, onder en boven.

De roze op de waterlijn, onder en boven.

De roze aan de buitenkant van de ogen, onder de wimperlijn.

De roze als eyeliner en de groene op de waterlijn.

Groene als eyeliner en roze bij de ooghoek onder.

De laatste is iets extremere look van de versie die hierboven te zien is.

Het is erg leuk om allemaal uit te proberen, deze frisse lentekleuren.
Ze zijn te koop bij de Hema, uit de nieuwe collectie!
Ik zeg uitproberen.

Succes!


1 opmerking:

  1. Ja, ze zijn te koop in geel, oranje, paars, blauw en dan roze en groen volgens mij!

    BeantwoordenVerwijderen