29 april 2013

Tag: Oranje boven!

Om alvast in de stemming te komen, allemaal coole oranje 'dingen'.
 Toch kom je dan ineens veel 'dingen' tegen in de kleur oranje!

#1
Ten eerste, Siebe.
Jullie hebben als het goed is al wel eens kennis gemaakt met mijn goudvis.
 #2
Tesko de leeuw, ook in het oranje natuurlijk!

#3
 Ook tijgertje is al helemaal klaar voor Koninginnedag!

#4
Deze geweldige ringen. Ik vind snorren heel gaaf, en nu vooral in het oranje!
#5
Zo lekker!
Oranje tompouce!
Ze schijnen bij de Hema als beste getest te zijn!


#6
Dit horloge is natuurlijk super gaaf, al helemaal nu!


#7
Niet te missen, oranje nagellak!
Wil je meer looks zien bekijk dan ook even mijn blog over nailart voor Koninginnedag!

#8
Ik hoop natuurlijk op mooi weer, en dan mag een zonnebril niet ontbreken. 


#9
Wel erg gewaagd, maar wel super hoor!!



Ik hoop dat jullie helemaal in de oranje stemming zijn!
Hebben jullie nog leuke oranje spullen?
Laat een reactie achter hieronder.

Liefs,