29 april 2013

Tag: Oranje boven!

Om alvast in de stemming te komen, allemaal coole oranje 'dingen'.
 Toch kom je dan ineens veel 'dingen' tegen in de kleur oranje!

#1
Ten eerste, Siebe.
Jullie hebben als het goed is al wel eens kennis gemaakt met mijn goudvis.
 #2
Tesko de leeuw, ook in het oranje natuurlijk!

#3
 Ook tijgertje is al helemaal klaar voor Koninginnedag!

#4
Deze geweldige ringen. Ik vind snorren heel gaaf, en nu vooral in het oranje!
#5
Zo lekker!
Oranje tompouce!
Ze schijnen bij de Hema als beste getest te zijn!


#6
Dit horloge is natuurlijk super gaaf, al helemaal nu!


#7
Niet te missen, oranje nagellak!
Wil je meer looks zien bekijk dan ook even mijn blog over nailart voor Koninginnedag!

#8
Ik hoop natuurlijk op mooi weer, en dan mag een zonnebril niet ontbreken. 


#9
Wel erg gewaagd, maar wel super hoor!!



Ik hoop dat jullie helemaal in de oranje stemming zijn!
Hebben jullie nog leuke oranje spullen?
Laat een reactie achter hieronder.

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten