2 april 2013

Nailart #3

Vandaag voor jullie weer inspiratie voor je nagels.
Dit kan je makkelijk zelf thuis en natuurlijk met de kleuren die je zelf wilt.

Ik heb gekozen voor de kleuren paars en roze. 




Eerst heb ik mijn nagels gelakt met deze donker paarse lak van Paris Memories.
Dit laat je goed drogen.

Daarna heb ik met een donker roze lak van de DA de helft van mijn nagels gelakt.
Dit heb ik schuin gedaan, wat je goed kan zien op de foto hieronder.

Zorg dat je nagels goed droog zijn, voordat je verder gaat met de volgende kleur.


Daarna heb ik met de fel roze lak van de Hema de topjes van mijn nagels gelakt.


Ik heb het afgemaakt met de topcoat van Paris Memories.
Zodat het extra lang blijft zitten.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Heb je het uitgeprobeerd stuur dan een foto naar sillza1990@gmail.com
Ik ben erg benieuwd!
Succes!




2 opmerkingen: